maandag 15 september 2014

Review Scentchips

3 opmerkingen:
 
 
Niets is zo fijn als een huiskamer die heerlijk ruikt. Ik brand graag waxmelt, soyscent en scentchips. Scentchips geven jou de mogelijk om je eigen geur samen te stellen. Hoe leuk is dat!

 
 
 
 
 
Ik ontving de Scentchips in een schattig doosje met bijpassende brander. De Scentchips zien er uit als blaadjes en zijn gemaakt van wax.
Ze komen in verschillende kleuren en geuren. Ze hebben in de webshop enorm veel keus dus er zit voor ieder wat wils tussen.
 
Het "branden" van de Scentchips is heel simpel. Je legt een Scentchip boven op het brandertje en onder zet je een waxinelichtje. Door de warmte van het waxinelichtje smelt de Scentchips en verspreid zo de geur door je hele woonkamer heen.
 

 
 
 
 
 
Tegenwoordig heb je best veel verschillende soorten en manieren om geuren in je huis te branden. Maar wat maakt Scentchips nou zo bijzonder?
Je kan ze mixen!! Wat? Ja echt, je kan ze mixen. Ideaal als je niet kunt kiezen welke geur je wilt branden.
Je kan verschillende geuren tegelijk in de brander branden waardoor je je eigen geur maakt. Hoe leuk is dat!!???
 
De geuren zijn stuk voor stuk heerlijk en ze gaan lang mee. De volgende dag stak ik mijn brander weer aan en rook mijn huis weer heerlijk. Je hoeft je brander dus na 1 keer gebruiken niet meteen weer te legen.
 
Tip om je brander te legen: Leg je brander in de vriezer. Na een paar minuten kun je gemakkelijk met een lepel de wax uit je brander halen, schoonmaken en weer een nieuwe geur branden.

 
 
 
Je kunt de Scentchips hier bestellen in doosjes van 8, 13, 26 en 38 stuks. Er zijn ook een aantal winkels die Scentchips verkopen. Op de website kan je gemakkelijk een winkel bij jou in de buurt vinden. De prijzen variëren tussen de €3,95 en de €14,95. 
Ook verkopen ze speciale "kistjes"  waar je je Scentchips gesorteerd kunt bewaren. 
 
Van welke geur houd jij het meest?
 
xoxo
 
 
 
 
 

3 opmerkingen:

  1. Ik vind ze zelf ook heerlijk om te gebruiken x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ze niet en ik gebruik zelf enkel geurkaarsen voor de geur. Maar ze klinken ontzettend goed!
    Ps. Ik geef momenteel een huge pakket weg op mijn site. Zin om mee te doen?

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff