donderdag 27 juni 2013

Favoriete buitenlandse beauty-tubers

Geen opmerkingen:
 

Als ik even niets te doen heb vind ik het heerlijk om youtube video te kijken. Voornamelijk beauty gerelateerd. Ik kijk zowel naar nederlandse en naar buitenlandse beautyguru's daarom leek het mij leuk om jullie mijn favoriete buitenlandse breauty-youtubers te laten zien.
Kijk je mee?


Nicole Guerriero

Nicole volg ik al heel lang. Ze maakt wekelijks videos die ik altijd meteen kijk. Ik vind haar looks mooi en ze legt altijd heel duidelijk uit hoe ze het doet. Ze is ook grappig. Ik vind haar videos heel leuk en leerzaam.




                                                                   


Makeup by Camila2


Camila is oorspronkelijk portugees en maakte al heel lang videos. Sinds ongeveer een jaar heeft ze een 2e kanaal en maakte videos in het Engels. Ze maakt hele mooie looks.









gossmakeupartist

Wie kent hem niet? Volgensmij kennen heel veel mensen deze mand. Ja echt, het is een man. Hij maakt best veel videos en geeft duidelijk uitleg en handige tips ;) Vaak zijn het hele kleine "simpele" trucjes die een wereld van verschil maken.


 Dit waren een aantal van mijn favoriete buitenlandse beauty youtubers.
Welke kende jij al? en Welke buitenlandse beauty youtubers zijn jou favoriet?
 Let me know!!

xoxo
                                                                         

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff