dinsdag 2 april 2013

Lush Catastrophe Cosmetic Masker

10 opmerkingen:
 


                                          

Lush staat voornamelijk bekend om de zepen en om de Lemony Flutter maar ken jij de verse maskers van Lush ook al?


Dit is wat Lush er over zegt:
"Per ongeluk geslapen met je make-up? Te druk geweest om je gezicht te reinigen? En wat horen we nou, je gezicht met zeep gewassen??? Catastrophe Cosmetic is een extreem kalmerend masker met heel veel anti-oxidanten om je huid te beschermen tegen een kleine ramp. Twee van ’s werelds beste ingrediënten om je huid te kalmeren – kamille en kalamijnpoeder – zijn gemixt met ontgiftende bosbessen. Denk als een crisismanager."


Het masker komt in een klein zwart potje van 75 gram. Het lijkt weinig maar je hebt van dit masker niet veel nodig en het masker is maar een maandje houdbaar dus een hele grote pot is overbodig.

 photo 2013-03-25105120_zpsaa19c423.jpg
                                     
In dit masker zitten verse stukjes bosbessen. Dat kan je ook wel zien aan de kleur en als je goed kijkt zie je de kleine stukjes in het masker zitten.
Het masker zit bomvol met antioxidanten, vitamine en mineralen die super goed zijn voor je huid.
 




Ingrediёnten
Talkpoeder, Calamine poeder, Iers mos, verse bosbes, Glycerine, Amandelolie, roos, Kamille essentiële olie, Sinaasappelolie, Zoete wilde essentiële, Limone, Methyl iononen, Parfum.

Het masker breng je aan zoals je eigenlijk elk masker. Dit laat je vervolgens 5 tot 10 minuten zitten en daarna spoel je het af.
Het masker word een beetje hard maar niet kei hard of trekkerig.
Nadat ik dit masker heb gebruikt voelt mijn huid zo super zacht en lekker aan.
Ook heeft dit makser een lekker bosbessengeur.

Je kunt met dit masker 4 keer doen maar zelf doe ik vaak 6 keer met de maskertjes van Lush.
De maskers moet je in de koelkast bewaren vanwege de verse ingrediënten maar je kan hem ook in de vriezer bewaren. Hierdoor is het masker langer houdbaar.


Catastrophe Cosmetic is in Lush winkel en in de Lush webshop te verkrijgen.
Hij kost €10,95 en bevat 75 gram.

Tip: Wanneer je bij lush 5 lege potjes of flesjes inleverd, mag je gratis een vers gezichtsmakser uitzoeken.

Ben jij al bekend met de verse maskers van Lush?


xoxo

10 opmerkingen:

  1. Ik houd van verse maskers alleen krijg ik zo'n masker nooit op binnen twee weken en dan vind ik het best wel zonde van mijn geld.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze zijn een maand goed en als je ze in de vriezer bewaard zijn ze nog langer houdbaar

      Verwijderen
  2. Ziet er echt goed uit, ik moet binnenkort echt weer even naar Lush. Love it

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt goed! Ik heb een jaar of 7 geleden voor het eerst een Lush masker in London gekocht, die was van pure chocolade gemaakt! Mmmm!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben heel benieuwd! Het lijkt me een lekker masker :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lijkt me erg fijn! Ik heb nog nooit een masker van Lush geprobeerd! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff