woensdag 6 februari 2013

Dr van der Hoog Natural Intensive nachtcrème

6 opmerkingen:
 
                                                   

Dr van der Hoog is een Nederlands verzorgings merk wat in 1935 is opgericht. Dr van der hoog heeft verschillende product lijnen die per huid type geschikt zijn. De Natural Intesive lijn gericht op de droge tot zeer droge huid. Vandaag laat ik jullie kennis maken met de Natural Intensive nachtcreme.

                                             

De creme komt in een potje met een doosje er omheen. In het doosje bevind zich een spateltje die je kunt gebruiken om je creme op een hygienische manier aan te brengen. Zelf breng ik de creme gewoon aan met mijn vingers want ik ben de enige die deze creme gebruikt.
Het potje zelf is van glas wat wel een luxe gevoel geeft.


Dit is wat Dr van der Hoog zelf over de creme zegt:

Deze weldadige nachtcrème verzorgt de droge huid intensief, beschermt en geeft 24-uurs hydratatie en stevigheid aan de huid. Het unieke CM GlucanTM vormt een beschermende laag op je huid, terwijl Carnosine huidveroudering helpt voorkomen en de lipiden je natuurlijke vochtbalans ondersteunen. Deze heerlijk voedende nachtcrème op basis van natuurlijke ingrediënten voelt licht aan en trekt snel in. De perfecte beautybehandeling terwijl je slaapt.

Ingredienten:

Trimoist
Is een combinatie van CM Glucan, Glycerine, Lactate, Carnosine en lipiden
CM Glucan
Is een actief bestanddeel, gewonnen uit gist, dat een beschermend laagje op de huid vormt en de huidfuncties normaliseert.
Glycerine en Lactate
Hebben een sterk hydraterende werking op de huid.
Carnosine
Is een dipeptide met een antioxidante werking die huidveroudering helpt te voorkomen.
Lipiden
Ondersteunen de vochtbalans in de huid.


                            
                          


De substantie van de creme is prima. Eigenlijk zoals de meeste cremes zijn. Wel zitten er klein korrteltjes in die je bijna niet kan zien. Wanneer ik de creme op mijn gezicht aanbreng, verdwijnen deze korreltjes. Er zit een subtiele geur aan die niet storend is.
De creme trekt snel in en laat geen vettig laagje achter. De volgende ochtend voelt mijn huid super zacht en gevoed aan.

Het enige min punt aan deze creme vind ik, is dat het in een potje komt. Ik heb liever dat de creme in een tube of in een pompflacon zitten. Dit doseert gemakkelijk en is hygienischer.


Alle huidverzorgingsproducten van Dr. van der Hoog zijn ontwikkeld zonder parabenen en minerale oliën.

De creme van Dr van der Hoog bevat 50ml, kost € 15,76 en is online of in de drogist te verkrijgen.

Disclaimer: Dit product is naar mij toegestuurd om er een review over te schrijven.


Ben jij al bekend met de producten van Dr van der Hoog?

xoxo

6 opmerkingen:

  1. Lijkt me een fijn product. Ik heb verschillende maskers gehad van Dr van der Hoog, maar nog nooit een nachtcreme. Mooi review!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb een hele stapel maskertjes van Dr van der Hoog, deze creme lijkt me ook wel fijn. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn nachtcrème is toevallig net op! Misschien wel een goede vervanger!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lijkt mij wel fijn! Ik gebruik altijd dr. van der hoog reinigings doekjes

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff