donderdag 6 december 2012

The No Make-Up Tag

2 opmerkingen:
 
Op de blog van Femke kwam ik deze tag tegen en het leek mij leuk om deze tag ook in te vullen. Benieuwd naar mijn antwoorden op deze tag?


1.Is er een make-upproduct waar je niet zonder kan?
Dat is lipbalm en zeker nu deze tijd van het jaar zijn mijn lippen erg droog, en gaan ze scheuren. Ik bijt vaak de velletjes van mijn lippen.

2.Is er een make-upproduct waar je wél zonder kan?
Ja die is er wel, lipstick. Ik gebruik heel weinig lipstick.

3.Voel je je zelfverzekerd met make-up op?
Zelfverzekerd is een groot woord maar ik voel me wel iets beter met make-up op, maar soms heb ik ook "schijt"  en loop ik zonder make-up rond.

4.Welk deel van je gezicht vind je het mooist?
Mijn ogen.

5.Welk deel van je gezicht vind je het minst mooi?
Mijn neus.

6.Waar zou je nooit heen gaan zonder make-up?
uuhm, ik zou nooit zonder make-up op gaan stappen of uit eten of zoiets.

7.Waar zou je gerust heen gaan zonder make-up?
Als ik een dag geen plannen heb en ik moet boodschappen hebben dan ga ik gerust zonder make-up naar de supermarkt.

8.Zou je liever een week zonder make-up lopen of je vriendje je make-up een hele week laten doen?
Doe maar een week zonder make-up, dan ben ik beter af wanneer mijn vriend mijn make-up doet hahah.

Dit was "the no make-up tag" ik hoop dat je het leuk vond om te lezen.
Neem hem gerust over als je wil!

xoxo

2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff