vrijdag 16 november 2012

Decubal peeling

2 opmerkingen:
 


Ik was altijd al opzoek naar een milde peeling en eindelijk heb ik hem gevonden. Deze peeling is niet alleen mild, hij bevat ook een hoop ingredienten die goed zijn voor de huid. Benieuwd waarom?





In de peeling van Decubal zitten oa fruitzuren en salicylzuur, deze lossen de dode en doffe huidcellen op.

Een aantal kenmerken van deze peeling zijn:

- Hij is geschikt voor de droge en gevoelige huid
- Hij is parfum en parabenenvrij
- Hij beval hele fijne scrubdeeltjes
- De jojoba korrels zorgen voor een peelend effect
- De scrub bevat AHA & BHA (fruitzuren en salicylzuur) die reinigend zijn voor de huid.
- De Allantoine stimuleert de celvernieuwing in de huid.




Als je goed kijkt op de foto hier boven zie je dat deze peeling hele klein korreltjes bevat.
Deze fijne jojoba korreltjes zorgen ervoor dat de droge schilfertjes en onzuiverheden worden weg gescrubt.

Deze scrub gebruik je net iets anders dan een normale scrub.
Deze scrub masseer je gedurende 1 minuut in met rond draaiende bewegingen. Dan laat je hem 1 minuut op de huid zitten zodat de ingredienten hun werk kunnen gaan doen. Hierna spoel je de scrub weer van je huid af en je huid voelt heerlijk zacht aan.

Ik ben groot fan van dit product. Het is een milde peeling die mijn huid goed reinigt en niet uitdroogd. Ik heb een droge huid en mijn huid reageerd goed op deze peeling.

Ben jij opzoek naar een goed scrub/peeling dan kan je deze van harte aanraden! Als je een gevoelige huid heb zul je bij deze scrub merken dat je huid niet geirriteerd word na het gebruik van de scrub.

Vaak zijn producten met deze goede ingredienten lastig te vinden maar deze Decubal peeling is gewoon te verkrijgen bij de tuinen of bij de drogist voor 14,99.

Ben jij al bekend met het merk Decubal?

xoxo

2 opmerkingen:

  1. Hij klinkt heel erg fijn, al vind ik hem best aan de prijzige kant.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hij is heel fijn, je hebt heel weinig nodig dus hij gaat lang mee ;)

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff