dinsdag 2 oktober 2012

Wet N wild Mega Glo Illuminating in Spotlight Peach

1 opmerking:
 
                      

Via ebay kocht ik deze Wet n wild glo illuminating powder in de kleur Spotlight Peach.
Beniewd naar swatchen en  wat ik ervan vind?



                                   

Deze blush/highlighter heeft 4 verschillende kleuren, lichtroze, koperbruin, roodbruin en een donkerbruine kleur. Ondanks de kleur Spotlight Peach heet, geeft hij meer een rose shimmer.

                                    
Op de foto hierboven kan je swatches zien van alle kleuren. De middelste 2 kleuren zijn het meest gepigmenteerd. De meest rechtse swatch zijn alle 4 de kleuren door elkaar heen.

Het is een multifuntioneel product. De shimmerkleur kan je apart als highlighter gebruiken en de 2 middelste kleuren kan je als blush gebruiken.
Je kan natuurlijk ook met je kwast over alle 4 de kleuren heen gaan en de kleuren samen gebruiken als blush.

Ik vind het een hele mooi blush. Je kan hem subtiel aanbrengen maar je kan hem ook heel heftig aanbrengen. Dit is zeker een budget aanrader!

Ik heb er inclusief verzendkosten 3,00 euro voor betaald. Ik denk dat hij wel op verschillende webshops is te verkrijgen maar dat de prijzen zullen verschillen.

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff