maandag 29 oktober 2012

Tips om je wimpers te laten groeien

17 opmerkingen:
 
Je wimpers groeien ongeveer 1 cm per maand. Ik heb voor jullie een paar tips hoe je je wimpers sneller en langer kunt laten groeien.

Tip 1 Castor oil (wonderolie)
Castor oil (of te wel wonder olie) laat je wimpers langer, sneller en voller groeien. Je kunt dit ook gebruiken voor je wenkbrauwen en voor je hoofdhaar.
Dit kan je gemakkelijk met een wattenstaafje langs je wimperrand aanbrengen.

Tip 2 Vaseline
Vaseline is niet alleen goed voor je lippen of droge huid maar ook voor je wimpers. Ik breng elke avond vaseline aan bij mijn bovenste wimpers en ik merk zeker verschil. Ik breng het als volgt aan: ik pak een klein beetje vaseline, dit verwarm ik tussen mijn wijsvinger en duim. Daarna breng ik het aan op mijn wimpers.

Tip 3 Reinigen.
Reinig altijd voordat je gaat slapen je wimpers. Wanneer je met mascara op je wimpers gaat slapen kunnen je wimpers afbreken en dit wil je natuurlijk niet ;)

Tip 4  L’Oreal Lash Boosting Serum.
Dit is een serum dat je wimpers laat groeien. De eerste 2 weken nadat ik dit serum gebruikte merkte ik nog niets. Bij de 3e, 4e week merkte ik dat mijn wimpers iets langer werden.
Dit gebruik je als volgt: Zorg eerst dat je wimpers goed gereinigd zijn. Daarna breng je het serum aan als of je mascara aanbrengt. Doe dit elke avond voordat je gaat slapen.

En als laatste tip: Pas op dat de het niet in je ogen komt!!!!

Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben gehad. Voor mij helpen deze tips om mijn wimpers te laten groeien en ik zie wel degelijk verschil.

Wat zijn jou tips om je wimpers te laten groeien?

xoxo

17 opmerkingen:

  1. ik heb gelezen dat er binnenkort een serum van de Etos komt, ik denk dat ik die ga proberen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oke, die ga ik ook wel proberen en vergelijken met die van L'oreal.

      Verwijderen
  2. Catrice heeft een Lash Growth Serum gehad, maar die is er met de laatste assortiments update uit gegaan. Erg jammer want deze had ik best eens willen proberen!
    En Wonderolie / Castor olie schijnt echt heel erg goed te helpen!:)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het serum van Catrice heb ik geprobeerd maar bij mij brand het.

      Verwijderen
    2. Same here.. Bij mij brandde die ook & echt heel erg!

      Verwijderen
    3. Ik heb hem daarna nog 2 keer geprobeerd maar hij bleef branden dus ik heb hem weg gedaan.

      Verwijderen
    4. Ik heb hem gebruikt, maar werkelijk nergens last van gehad (en ik heb nog wel gevoelige ogen door mijn contactlenzen!). Ik heb hem niet gebruikt in combinatie met diezelfde mascara, maar heb gewoon een tijdje geen mascara gedragen. Niet-hoeven-te-verwijderen van mascara is denk ik ook al goed voor je wimpers.

      Verwijderen
  3. De eerste tip heb ik zelf uitgetest en ook over geschreven, was er niet heel erg onder de indruk van. Maar was niet verkeerd. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Over wonderolie lees ik altijd veel goede dingen. Misschien moet ik dat eens proberen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Waar kun je de castor olie kopen? Ik heb namelijk dat mijn wimpers er soms uitgaan tijdens het wimper krullen.
    En welke moet ik hebben?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Castor olie kan je bij de Tuinen kopen. Het kan zijn dat je je wimpers eruit trekt met je krultang omdat hij vies is. Maak hem goed schoon met alcohol of misschien is hij wel toe aan vervanging.

      Verwijderen
  6. waar is vaseline goed voor? Want ik heb hele korte wimpers en wil ze graag war langer. Dus als ze er van gaan groeien verbruik ik dat graag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vaseline zorgt ervoor dat je wimper ge- moisturiset zijn en dat stimuleert de groei van je wimpers

      Verwijderen
  7. wat voor wonder olie is het dan? hoe ziet dat eruit?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat het is staat in het artikel en je kunt het kopen bij De Tuinen of de Etos

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff