zondag 21 oktober 2012

Shoutout Sunday #2

3 opmerkingen:
 
                                 

Het is weer tijd voor Shout out Sunday!


De shout out voor deze week gaan naar:


En mijn blog gaat over Beauty , fashion en lifestyle.




Mijn blog is www.margesja.nl en het gaat voornamelijk over nagels, nagellak en nailart met sinds kort elke week 1 beauty artikel!


Wil jij ook een shout out, stuur mij dan een email of reageer in de comments onder dit artikel en vermeld erbij dat jij ook een shout out wilt.
Voordat je je opgeeft moet je mij volgen via bloglovin en twitter.

xoxo

3 opmerkingen:

  1. Ik kende de blogs al hah! Sophie heeft me geholpen met de lay-out hih! Ik vlog je via GFC

    Liefst,x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke blogs ik kende ze nog niet! Ik volg je op bloglovin xx

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff