dinsdag 9 oktober 2012

Shout Out Sunday

5 opmerkingen:
 
Vanaf deze zondag komt er een weekelijkse rubriek online. Shout Out Sunday
Wil jij een shout out lees dan snel verder!

De shout out sunday houd in dat ik elke zondag een artikel online zet met daarin een shout out naar jou blog.
Per week kies ik maximaal 5 blogs uit die die zondag in het artikel komen te staan.

Wil jij je opgeven voor de shout out sunday stuur mij dan een email met daarin de link naar jou blog en vertel in het kort waar jou blog over gaat.

beautybyts@hotmail.nl

Je kan ook een reactie achterlaten onder dit artikel.

Vertel in het kort waar je jou blog over gaat.
Misschien is het ook leuk om een kleine foto van je blog erbij te doen.

Voordat je je opgeeft moet je mijn blog volgen via bloglovin en twitter.

Kom maar op met die blogs ;)

xoxo

5 opmerkingen:

  1. Je heb een mailtje! Wat een leuk idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thnx! Ik hoop dat meerdere het leuk gaan vinden ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je zoiets doet ook voor je mede-bloggers :D
    Leuke blog heb je ook! Je hebt er weer een volger bij hoor! Neem gerust ook eens een kijkje op onze blog. Liefs LynSelStyle

    www.LynSelStyle.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik doe het even via een reactie hihi!
    Ik wil me graag aanmelden voor de Shout Out!
    Mijn blog is www.margesja.nl en het gaat voornamelijk over nagels, nagellak en nailart met sinds kort elke week 1 beauty artikel!
    Ik volg je via bloglovin alleen heb helaas geen twitter!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff