zondag 14 oktober 2012

Shout Out Sunday #1

1 opmerking:
 
Het is tijd voor de aller eerste Shout Out Sunday.


De aller eerste shout out gaat naar:

http://www.lindalynn87.blogspot.
Mijn naam is dus Linda en ik ben 24 jaar oud. Ik woon in Houten en ben begonnen met de website omdat ik van schrijven en Beauty hou, ik ben deze twee hobby's gaan combineren en mijn webiste was geboren!
Mijn blog gaat over beauty, fashion en lifestyle. Van maandag tot en met vrijdag komt er een artikel online.

Als je nog meer vragen wilt, neem dan gerust contact met me op!



Wil jij ook een shout out, stuur mij dan een email of reageer in de comments onder dit artikel.
Voordat je je opgeeft moet je mij volgen via bloglovin en twitter.

xoxo

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff