maandag 8 oktober 2012

Rituals Hand Therapy handscrub

3 opmerkingen:
 
Voordat ik dit product leerde kennen had ik nog nooit van een handscrub gehoord. Het leek mij wel interessant om een scrub voor mijn handen te gaan gebruiken.


De tube belooft je handen te scrubben en zachter te maken en te voeden. Het voordeel van deze tube is dat hij niet groot is en je hem dus gemakkelijk in je tas kunt mee nemen. Ook vind ik het prettig dat het in een tube zit want dat werk hygienisch.



Op de foto hierboven heb ik het product op mijn hand aangebracht. Hij lijkt weinig maar dit is echt meer dan genoeg.
Je masseert dit in op je droge handen, als of je je handen wast. Daarna spoel je het er weer af.
Nadat ik mijn handen weer heb afgedroogd voelen mijn handen super zacht en gevoed aan. Ik krijg er geen rode of geirriteerde handen van.
Ook de geur is heerlijk, wat we wel gewend zijn van Rituals ;)


Niet alleen mijn handen worden zacht maar de prijs is ook zacht ;)
Deze handscrub is bij Rituals te verkrijgen voor 10,75 euro.

Heb jij de hand therapy al eens gebruik?

xoxo


3 opmerkingen:

  1. Ik heb dit product nog nooit eerder gebruikt. Maar misschien ga ik dat wel eens een keer doen. Het lijkt me namelijk wel een erg fijn product als ik je review lees.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan je hem van harte aanraden, hij is echt super fijn!!! Je zou ook naar de winkel kunnen gaan en vragen of ze hem op je handen willen uitproberen ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff