woensdag 10 oktober 2012

OPI Avoplex Cuticle Oil To Go

Geen opmerkingen:
 
Bij je nagel verzorging is het verzorgen van je nagelriemen ook heel erg belangrijk. Vaak worden de nagelriemen vergeten. Een products wat makkelijk te gebruiken is en een van mijn favorieten is de Avoplex cuticle oil to go.

Avoplex cuticle oil to go is een verzorgende nagelriem olie die je nagelriemen verzacht, verzorgd en ze goed in conditie houd. Deze olie bevat oa: avocado olie, druivenpit olie, vitamine E en antioxidanten.


Het komt in een tube met een draaidop erop. Aan het einde zit een kwastje waarmee je gemakkelijk het product op je nagelriemen kunt aanbrengen. Door zachtjes in de tube te knijpen komt het product bij het kwastje.
Het is een kleine tube dus je kan hem gemakkelijk overal mee naartoe nemen.

Hij ruikt heerlijk, een beetje citrus achtig.
Naarmate je het products langer gebruikt merk ik dat mijn nagelriemen zacht blijven en bijna niet meer terug komen.

Ik heb dit product op mijn nachtkastje liggen en voordat ik ga slapen smeer ik mijn nagelriemen in.
Ik vind het een heerlijk product.

Avoplex cuticle oil to go is te verkrijgen bij de parfumerie en kost 10,95 euro.

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff