woensdag 17 oktober 2012

Decléor Système corps lait hydratant

Geen opmerkingen:
 
                                             
In de beautybox van juli/augustus zat de Decléor Système corps lait hydratant.
Benieuwd naar wat ik ervan vind?


Dit is wat de beauty box over Decléor Système corps lait hydratant zegt:

"Decleor is exclusieve, natuurlijke aroma-cosmetica gebaseerd op louter zuivere ingredienten. De etherische olieen zijn ware schoonheidsessences met bijzondere eigenschappen voor de huid, die daarnaast een positief effect hebben op het gemoed."


                               

Dit product is echt een aanrader! Het heeft een hydraterende, vezorgende en verzachtende werking. Ook werkt deze creme verstevigend. Zelf heb ik niet gemerkt dat hij mijn huid steviger heeft gemaakt. De geur is heerlijk, een zachte lotion geur. De geur is niet overheersend. Hij smeerd goed uit dus je hebt niet veel nodig.
Hij trekt snel in de huid en hij laat geen vettig laagje achter.




Deze bodylotion is verkrijgbaar op de website van de beautybox. Hij bevat 250ml en kost 35,00 euro.
Ik denk niet dat ik hem gauw zou kopen want ik vind 35,00 euro wel erg veel voor een bodylotion.

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff