zaterdag 15 september 2012

Vera Valenti Oogschaduw Palette

1 opmerking:
 
In de glossybox van Augustus ontving ik deze oogschaduw palette van Vera Valenti. Lees verder voor swatches.




Het merk Vera Valenti heb ik nog nooit van gehoord. Het merk komt van oorsprong uit Spanje. Het palette ziet er leuk uit. Er zitten 8 oogschaduw kleurtjes in en in het midden zit een blush en er zitten 2 oogschaduw applicatortjes bij
De oogschaduws ziet er vrij korrelig uit waardoor ik niet veel vewachte van dit palette maar schijn bedriegt.



Zoals je aan de swatches kan zien zijn de kleuren super goed gepigmenteerd. Als je goed kijkt naar de witte oogschaduwkleur, is deze iets wat korrelig. Bij het aanbrengen van de kleuren moet je goed opletten op fall out, dus voordat je de oogschaduw gaat aanbrengen, eerst goed af tikken.

Ik vind het een leuk palette en de kleuren zijn onwijs goed gepigmenteerd. De kleuren zijn natuurlijk en goed draagbraar. Je kunt er een rustige look mee maken maar je kunt er ook een donkere smokey eye mee maken. De blush is naar mijn mening te rose maar ook goed draagbaar als je van rose blush houd.
Dit palette kun je bij Glossybox kopen voor 5,32 dus voor de prijs hoef je het niet te laten.

Heb jij dit palette ook in je box ontvangen? Wat vind jij ervan?

1 opmerking:

  1. Ik heb het ook in mijn box gekregen. Ik vind de oogschaduw prima. De blush vind ik iets minder. Het is namelijk moeilijk om met je kwast erin te deppen, mijn kwast gaat ook gelijk in de oogschaduw en word gelijk donker. Niet zo handig dus...

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff