zondag 9 september 2012

Tag: Wat heb je liever?

Geen opmerkingen:
 
Heey,
Op een blog kwam ik de "wat heb je liever" tag tegen.
Deze tag ga ik vandaag voor jullie invullen.
Have fun!


1. Geen wenkbrauwen of een duidelijk zichtbare, zwarte snor?
Oeh, ik vind het allebei geen gezicht ;). Ik heb zelf donkere wenkbrauwen en wenkbrauwen zijn voor mij erg belangrijk. Ik kies voor geen wenkbrauwen want een zwarte snor is wel heel erg.

2. Hele mooie gezonde perfecte nagels hebben maar nooit meer je nagels mogen lakken of zwakke ongezonde nagels die je wel mag lakken?
Ik kies voor mooie gezonde nagels maar nooit nagels mogen lakken. Ik draag vaker een blanke lak dan een kleurtje op mijn nagels.

3. Lang haar tot je voeten of gemillimeterd haar?
Lang haar. Kort haar staat mij niet.

4. Voor eeuwig met een smokey eye rondlopen of voor eeuwig geen
oogmake-up meer gebruiken?

Voor eeuwig met een smokey eye rondlopen. Vind ik mooier dan helemaal geen oog make-up.

5. Heel erg rode wangen of een grauw gezicht zonder kleur?
Rode wangen. Met een gauw gezicht zonder kleur lijk je al snel ziek.

6. Geen cosmetica meer gebruiken of alleen nog maar cosmetica gebruiken
dat op dieren is getest
?

Dan ben ik denk ik heel egoistisch want ik kies voor cosmetica dat op dieren is getest. Ik heb van mezelf hele donkere kringen onder m'n ogen als ik geen conceal op heb, lijkt het of een week niet heb geslapen of heel erg ziek ben.

7. Gelige tanden met een perfect recht gebit, of scheve tanden die wel mooi wit zijn?
Gelige tanden met een perfect recht gebit. Je kan ze altijd laten bleken ;)

8. Voor 1 dag op je school/werk verschijnen met een niet draagbare look, en raar opkijken als mensen er wat van zeggen of die dag zogenaamd ziek zijn?
Met een niet draagbare look naar mijn werk. Ik meld me nooit ziek dus ik moet wel ;)

9. Nooit meer nagellakremover mogen gebruiken (dus gewoon wachten tot je nagellak afbladdert of het er afkrabben) of iedere dag opnieuw je nagellak er af moeten halen?
Nooit meer nagellakremover gebruiken. Ik moet er niet aan denken om elke dag opnieuw mijn nagels te doen. Dan krab ik het er allemaal zelf wel af ;)

10. Een bodylotion gebruiken die de huid ontzettend zacht, mooi en gezond maakt maar wel ontzettend stinkt, of een bodylotion gebruiken die heel lekker ruikt (waar je wel de hele dag aan zou kunnen snuiven) maar verder niet zo veel doet voor je huid?
Een bodylotion die lekker ruikt. Ik heb een hekel aan producten die stinken en die laat dan ook in de kast staan.

11. Je haar in een kinky kleur verven (denk als fel roze, groen) of grijs?
Deze vind ik wel moeilijk. Ik denk dat ik dan toch voor kleur kies.

12. Je gezicht nooit meer scrubben of alleen nog maar je gezicht mogen scrubben met echte suiker/zout korrels?
M'n gezicht scrubben met echte suiker of zout.

13. Een vreselijk hoerige lipliner om je mond, of uitgelopen panda ogen?
Een hoerige lipliner, met uigelopen panda ogen zou ik nooit doen.

14. Nooit meer cosmetica kopen bij de parfumerie (Douglas, Sephora, enz) of nooit meer bij de drogist?
Ik koop niet zo heel vaak make-up bij de parfumerie dus deze vraag is makkelijk. Nooit meer bij de parfumerie. Als ik er maar wel m'n parfum mag kopen ;).

15. De komende 1,5 jaar geen make-up meer kopen (alleen geen makeup dus, verzorging mag wel!) of je hele stash inleveren (dus ook verzorgings) maar daarna direct voor 250 euro alvast wat nieuwe dingen kopen?
1,5 jaar geen make-up meer kopen hoewel ik dat wel vreselijk zou vinden want ik ben nog al aanbiedings gevoelig.

Dit was de 'wat heb je liever" tag. Ik vond sommige vragen wel moeilijk om te beantwoorden.
Laat een bericht achter met jou antwoorden op deze tag!!

xoxo


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff