zaterdag 29 september 2012

Stapel review: Masraca's uit de boxen

3 opmerkingen:
 
                                        

In de glossybox, truly yoursbox en de beautybox zit wel eens een mascara.
Ik ga voor jullie alle mascara's die ik tot nu toe in de boxen heb ontvangen reviewen.

                         
Ik begin met de Effet Faux Cils Shocking volume mascara van Yves Saint Laurent.
Dit zegt glossybox over deze mascara:

"Het breekt alle regels voor het creëren van volle wimpers! Mascara Volume Effet Faux Cils Shocking kleedt de wimpers onmiddellijk met buitensporig veel volume voor een schandalig verleidelijke blik.
Een nog vloeibaardere textuur voor nog meer volume en een compacte borsteltje met een asymmetrische vorm, waardoor het de wimpers zowel langer maakt, als doet krullen.
"

                                  
Toen ik deze mascara in de box zag was ik blij verrast. Een high end mascara. Ik vind dat deze mascara een fijn borsteltje heeft. Hij pakt makkelijk alle wimpers en het product is niet te vloeibaar. Hij geeft mijn wimpers volume en laat ze de hele dag door recht op staan.
Het enige nadeel aan deze mascara is dat hij vrij snel klontert.

Deze mascara is te verkrijgen bij de parfumerie en kost 30,84 euro.



Max Factor Masterpiece Max High Volume & Definition Mascara
Dit zegt glossybox over deze mascara:

"Max Factor's Masterpiece Max zorgt voor wel 400% meer volume dankzij de unieke flexibele iFX borstel en klontvrije formule. Iedere individuele wimper krijgt een ware volume boost.
Haal het borsteltje in 1 vloeiende beweging door je wimpers; begin bij de wimperaanzet en werk langzaam door naar de puntjes. Voor een extra volumieuze look, enkele keren herhalen. Laat de mascara licht drogen voor een volgende laag aan te brengen. "

                
Het borsteltje is gemaakt van siliconen. Als je korte wimpers hebt of wimpers die niet gemakkelijk krullen dan is een borsteltje van siliconen perfect voor jou wimpers.
Bij deze mascara heb ik geen wimper kruller meer nodig. Hij heeft mijn wimpers een mooie krul en het lijkt of hij mijn wimpers verlengt. Na een tijdje klontert deze mascara niet maar droogt hij een soort van uit en zit er geen product meer op je mascara.

Deze mascara is bij de drogist te verkrijgen en kost 15,99 euro.

                          
Clinique High Impact Mascara.
Dit zegt glossybox over deze mascara:

"Meer volume. Meer lengte. Haarscherp. Moeiteloos.

Sleutelwoorden
• Maximaal volume- haarscherp
• De wimpers lijken langer
• Rijke, intense kleuring

Geschikt voor iedereen, ook voor contactlenzendraagsters.

Wist je dit ?
Dat de gemiddelde vrouw 40 mascarastreken nodig heeft voor elk oog. En, dat High Impact Mascara moeiteloos resultaten geeft – probeer het!

Breng de mascara aan op de wimpers: begin aan de wimperimplant en borstel tot aan de puntjes. Herhaal dit om op te bouwen. Verwijder de mascara altijd met een oogmake-up remover. "

                                             
Vlak voordat de box kwam, stond ik in de Douglas te twijfelen of ik deze mascara zou kopen. Gelukkig had ik het niet gedaan en was ik heel blij dat deze mascara in de box zat.
Deze mascara kun je gemakkelijk in meerdere laagjes aanbrengen zonder dat hij klontert. Ook krijg je hier geen keiharde wimpers van.
Hij krult mijn wimpers mooi en het lijkt of hij mijn wimpers verlengt. De krul blijft de hele dag door goed zitten.
Het borsteltje is lekker groot en daar houd ik wel van.

Deze mascara is te verkrijgen bij de parfumerie en kost 21,00 euro

                      

Planter's Perfect Eyes Mascara Allungante
Dit is zegt truly yours over deze mascara:

"Geeft je ogen oomph!: een soepele mascara die verlengt en verdikt, met als steringrediënt – tromgeroffel – aloë vera. Een juweeltje van het Italiaanse natuurcosmeticamerk Planter's."

                                       

Voordat ik de truly yours box ontving, had ik nog nooit van dit merk gehoord. Planters zegt dat er aloe vera in deze mascara zit.
Deze mascara is gemakkelijk aan te brengen en heeft een fijne structuur. Hij geeft mijn wimpers volume en verlengt mijn wimper ook goed.
Wat ik wel een nadeel vind is dat ik meerdere laagjes nodig heb om mijn wimpers te krijgen zoals ik dat wilt.
Wat ik ook jammer vind is dat deze mascara niet gemakkelijk te verkrijgen is hier in nederland.

Deze mascara is te verkijgen op de website van de truly yours en kost 15,90 euro.


Dit waren alle mascara's die ik (tot nu toe) in de boxen heb ontvangen.
Welke mascara heb jij ontvangen?
Welke lijkt jou een fijne mascara?

xoxo


3 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff