vrijdag 14 september 2012

Maybelline Color Tattoo 35-On and on Bronze

1 opmerking:
 
Wie kent ze niet? De Maybelline color tattoo's. In dit artikel vertel ik jullie wat ik van deze color tattoo vind.


Wat is de maybelline color tattoo eigenlijk? Je kunt hem op verschillende manier gebruiken. Oogschaduwbasis: Je brengt de color tattoo aan, en daar over heen breng je een oogschaduw aan. Als oogschaduw zelf: Je brengt alleen de color tattoo.

De kleur on and on bronze is (zoals de naam al zegt) een bronze kleur. Het is een natuurlijke kleur die je altijd kunt dragen.

Bij deze color tattoo heb je geen oogschaduwbasis meer nodig. Je brengt hem aan en hij gaat geen kant meer op. Gedurende de hele dag blijft hij goed zitten en gaat hij niet in de lijntjes zitten.
Vaak breng ik alleen deze color tattoo op mijn ooglid aan, beetje mascara, oogpotlood en je look is af. Heel simpel en gemakkelijk. Handig wanneer je weinig tijd hebt.
Ik vind dit een top product en ben zeker van plan om meerdere kleuren te kopen.
Ze zijn te koop bij de drogist en kosten 9,99.

Wat vind jij van de Maybelline color tattoo?

1 opmerking:

  1. Ik ben al enkele maanden erg benieuwd maar ben er nog niet toe gekomen ze te kopen.
    De bruine varianten lijken me erg mooi om een smokey look nog extra aan te zetten, zeker als hij niet in de lijntjes gaat zitten.

    Een proberen!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff