woensdag 19 september 2012

Make-up tag

1 opmerking:
 
Heey,
Op een blog kwam ik de "make-up tag" tegen.
Deze ga ik voor jullie invullen
have fun!



1. Welke foundation gebruik je?
Bourjois flower perfection of Rimmel wake me up.

2. En welke concealer?
Bobbi brown of Bourjois healty mix.

3. Weet je je ondertoon?
Ja, geel.

4. Wat vind je van nepwimerpers?
Leuk voor een feestje.

5. Wist je dat je je mascara na 3 maanden moet weggooien?
Ja.

6. Welke mascara gebruik je?
Diorshow van Christian Dior

7. Sephora of MAC?
Ik kan niet kiezen

8. Heb je een MAC-Pro kaart?
Nee

9. Welke 'Make-up tools' gebruik je in je make-up routine?
Alleen penselen


10. Gebruik je een primer voor je oogleden?
Ja

11. Wat is je favoriete oogschaduw?
Maybelline color tattoo in de kleur on and on bronze

12. Gebruik je oogpotlood of een liquid liner?
Oogpotlood, met liquid eyeliner kan ik (nog) niet overweg.

13. Hoe vaak prik je met je oogpotlood in je oog?
Hahah ik kan me niet herinneren dat ik m'n oog prikte

14. Wat vind je van losse oogschaduw?
Ze zijn mooi gepigmenteerd maar ik kan vind het niet handig

15. Gebruik je minerale make-up?
Ja in de zomer

16. Wat is je favoriete lipstick?
Maybelline popstick

17. Wat is je favoriete blush?
Benefit Corralista

18. Koop je make-up op Ebay?
Ja, als het niet in Nederland word verkocht en ik het heeeel graag wil hebben

19. Houd je van 'drugstore make-up'?
Ja

20. Heb je er ooit aan gedacht om make-up lessen te volgen?
Nee.

21. Noem een make-up misdaad die je haat.
Een te oranje foundation of spinnen poten

22. Houd je van kleurrijke make-up (lippen, blush, oogschaduw) of naturel kleuren?
Ik draag zelf vaak naturel kleuren op mijn ogen, felle lippen vind ik wel heel gaaf.

23. Welke beroemdheid heeft altijd mooie make-up?
Kim Kardashian.

24. Als je het huis uit kon gaan met maar een make-up product op, welke zou het zijn?
Mascara

25. Kan je het huis uit zonder make-up?
Ja hoor.

26. Vind je jezelf er goed uit zien zonder make-up?
Nee, met make-up vind ik beter.

27. Wat vind jij het beste make-up merk?
Ik vind meerdere merken heel goed, ik heb niet specifiek 1 merk

28. Wat vind je van make-up?
Heeeerlijk!!!


Ik daag jullie uit om ook deze tag in te vullen!

xoxo

1 opmerking:

  1. Tof ga ik zeker doen !!

    Zijn ook echt leuke vragen :)
    ben toevallig vragen aan het verzamelen voor mijn random question tag.

    Liefs,

    Janice

    www.the-fashion-milkshake.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff