vrijdag 21 september 2012

Himalaya Herbals: Neem Foaming Face Wash

2 opmerkingen:
 


Een tijdje ontving de Himalaya Herbals Neem Foaming Face Wash in de Glossybox van Juli. Ik had nog nooit van dit merk gehoord maar je kan je alvast vertellen dat ik heel enthousiast ben!

Deze foaming face wash is bedoeld voor de vette huid. Ik zelf heb een normale, licht gecombineerde huid maar ik moet zeggen dat deze face wash voor mijn huidtype, heel goed werkt.



De face wash komt in een pompflacon (wat hygienisch werkt) en wanneer je deze indrukt komt er direct schuim uit.
Hij reinigt en verfrist mijn huid zonder dat hij mijn huid uitdroogd.
Nadat ik de face wash heb gebruikt, voelt mijn huid zacht en schoon aan. Het overtollige vet op mijn voorhoofd is ook verdwenen.
De face wash ruikt naar blaadjes en gras. De geur is niet overheersend en ik vind het niet storend.



Ingrediënten:Aqua, Ammonium Lauryl Sulfate, Melia Azadirachta Leaf Extract, Decyl Glucoside, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, Polysorbate 20, Curcuma Longa Root Extract, Vetiveria Zizanoides Root Extract, Fragrance, Phenoxyethanol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Disodium EDTA, Citric Acid, BHT, CI 19140, CI 42090
Neem (Azadirachta indica) heeft een antibacteriele werking
Turmeric (Curcuma longa) bestrijd acne en puistjes

Zoals je op de ingredientenlijst hierboven kunt lezen is deze face wash zeepvrij en vrij van parabenen, dermatologisch getest, hypoallergeen en bevat deze geen schadelijke chemicalien.

De face wash is oa de verkrijgen bij de Tuinen en kost 6,95 euro en beval 150 ml.

Heb jij deze face wash ook ontvangen? Wat vind jij ervan?

xoxo










           





2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff