dinsdag 18 september 2012

Freeman Facial Clay Mask Avocado and Oatmeal

Geen opmerkingen:
 


Een paar maanden geleden kocht ik dit masker bij de Tuinen. Het is een grote fles voor weinig geld dus dat is alvast mooi meegenomen.



Dit kleimasker is op basis van avocado en havermout en bevat vitamine E.
Het masker belooft je huid diep te reinigen, zacht te maken, en "trekt" als het ware vuil en overtollige olie uit de huid.



Het masker is licht groen en droogt op tijdens de inwerktijd. De inwerktijd duurt ongeveer 15 minuten. Wanneer het masker helemaal opgedroogt is kan je het met lauw warm water afspoelen.

Heb je een normale, licht gecombineerde huid en niet snel last van irritaties dan raad ik je dit masker zeker aan! Ik heb geen last gehad van irritaties, rood heden of dergelijken.
De geur is niet sterk aanwezig en naarmate het masker intrekt word de geur steeds minder.

Hoe is mijn huid na het gebruik van dit masker?
Nadat ik het masker heb afgespoeld voelt mijn huid heerlijk zacht en ziet mijn teint er egaler uit. Ook is mijn voorhoofd een stuk matter. Na 2 dagen voelt mijn huid nog steeds zacht aan.
1 a 2 keer per week dit masker aanbrengen lijkt mij voldoende.
Ik vind het een heerlijk masker en kan hem je van harte aanraden!

Hij is oa te verkrijgen bij de Tuinen voor 5,99 en bevat 150 ml.

Freeman test niet op dieren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff