vrijdag 7 september 2012

Eos lipbalm dupe

Geen opmerkingen:
 
Hey,
Vanochtend liep ik in de Douglas en zag ik deze lipbalm bij de kassa staan.
Hij heet Balmi en lijkt heel erg op de EOS lipbalm.
In dit artikel ga ik de EOS lipbalm vergelijken met de lipbalm Balmi.

Op de foto hierboven zie je hoe de lipbalm eruit ziet als je hem koopt.
Ze hadden verschillende smaken en dit is de smaak en geur mint. Wanneer je de lippenbalsem op je lippen aanbrengt geeft het een tintelend gevoel.

Zoals je op de foto kan zien is de EOS lipbalm (rechts) iets groter dan de Balmi lipbam (links).
Ook zit er bij de Balmi lipbalm een klein koortje aan dus zou je hem eventueel aan je sleutel kunnen hangen.
Qua vorm en verpakking lijken ze veel op elkaar. Toch zie je dat de EOS lipbalm (rechts) iets hoger en smaller is dan de Balmi lipbalm (links).

Qua werking en structuur lijken ze precies op elkaar. Ze zijn allebei romig en blijven lang op de lippen zitten. Ook voeden ze allebei de lippen goed en heb ik geen last meer van velletjes op mijn lippen.
Bij beide lipbalsems zit spf 15.
De Balmi lipbalm is te koop bij de Douglas voor 4,95.
De EOS lipbalm kan je via ebay of verschillende webshops bestellen. Prijzen verschillen.
Ben jij opzoek naar een EOS lipbalm maar wil je niet via internet bestellen dan kan je de Bali lipbalm proberen.
Ze lijken als 2 druppels water op elkaar, alleen qua uiterlijk verschillen ze iets van elkaar.

q: Welke heb jij en welke vind jij prettiger?

xoxo




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff